Duiken vanaf unieke locatie in Playa Blanca

De excursies naar Museo Atlántico worden georganiseerd door Dive College Lanzarote, sinds 2001 gevestigd in Playa Blanca. Een duikschool voor de hele familie met een ongedwongen en gezellige sfeer waardoor iedereen zich direct thuis voelt, ook niet-duikende familie en vrienden kunnen bij ons terecht. We bieden bijvoorbeeld verschillende sup touren aan gecombineerd met Snorkelen. Dit doen we samen met Sup tours Lanzarote

Enige duikschool direct aan het strand

Dive College Lanzarote bevindt zich als enige duikschool in Playa Blanca direct aan het strand dus biedt gemakkelijk toegang tot het prachtige huisrif en de boten. Ook kun je altijd gebruik maken van de faciliteiten, zoals toiletten en warme douche, en hoef je je niet om te kleden op straat maar in de kleedruimtes. Kortom, dé plek om te duiken op Lanzarote.

Professioneel duikteam

Ons enthousiaste en gekwalificeerde team van PADI instructeurs geeft briefings en training in het Nederlands, maar ook in Engels, Duits, Spaans, Frans en Italiaans. Zij zijn allemaal speciaal opgeleid als gids voor Museo Atlántico.

Bart Prinsen

Mijn naam is Bart Prinsen, ik ben in 1970 geboren in  Helmond. Daar heb ik ook het grootste gedeelte van mijn jeugd doorgebracht met mijn broers en vrienden. I  Ik wist in die tijd nog niet wat ik wilde worden maar boer of duiker zaten toen al in het plan. Na mijn schooltijd moest ik verlpicht in militaire dienst. Ik heb in mijn diensttijd de opleideing onderwaterverkenner en duiker gedaan bij de genie. Dit was egenlijk de grote reden om door te gaan met duiken. Ik heb hier een geweldige tijd gehad. Na mijn dienstijd ben ik vertokken naar giekenland waar ik 4 jaar heb gewerkt in verschillende duikscholen.